counter create hit

مطالب مرتبط:
گل سیتی به لیورپول خطا بود؟ (عکس)

گل سیتی به لیورپول خطا بود؟ (عکس)

منچسترسیتی در حالی در دقیقه 2 دروازه لیورپول را باز کرد که ویرژیل فن دایک اعتقاد داشت رحیم استرلینگ روی او مرتکب خطا شده است.

آل هاشم در منزل شهید مدافع حرم تبریز به روایت تصویر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امروز با حضور در منزل شهید اکلر زوار جنت غازانی، شهید جدید مدافع حرم تبریز با خانواده این شهید ابراز همدردی کرد. ...

انتشار تصاویر اولیه از محل شهادت مستشاران ایرانی در حمله موشکی به فرودگاه «T4»

انتشار تصاویر اولیه از محل شهادت مستشاران ایرانی در حمله موشکی به فرودگاه «T4»

تصاویر اولیه از محل حمله موشکی روز گذشته به فرودگاه T4 که منجر به شهادت 7 نفر از شهروندان کشورمان شد منتشر گردید.

کدام کارگردان زن در جشنواره جهانی فیلم دارد؟

فیلم «پاسیو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی به عنوان یکی از ۶ فیلم ایرانى بخش هاى مسابقه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر انتخاب شد.

تجربیات هنرمند چینی را در «شه‌دخت ایرانی» ببینید/ حضور در شهربازی

نمایشگاه های انفرادی و گروهی شامل عکس، نقاشی، مجسمه، نقاشی خط، چیدمان، تصویرگری و هنر مفهومی روز جمعه ۲۴ فروردین در گالری های پایتخت آغاز به کار میâکنند. ...

خشم رونالدو علیه بانوی پیر/ 100 درصد پنالتی بود

کریستیانو رونالدو تصمیم بحث برانگیز داور مبنی بر اعلام پنالتی بن عطیه روی لوکاس را صد در صد پنالتی می داند.

«روتوش» بهترین فیلم جشنواره بوداپست شد

فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه بینâالملل جشنواره ای در شهر بوداپست مجارستان را دریافت کرد.

فیلم جعفر پناهی در بخش اصلی جشنواره کن

فیلم “سه رخ” تازه ترین ساخته جعفر پناهی به بخش مسابقه اصلی جشنواره کن راه یافت.

۷ خوراکی شادی آور!

عدس، میزان سروتونین تولیدشده در مغز را افزایش می دهد. این اتفاق، وضعیت ذهنی شادتر و آرام تری را می سازد و اضطراب را کمتر می کند. همین هورمون به پایدار نگه داشتن قند خون کمک می رساند و مانع از نوسانات خلق وخویی می شود. به علاوه، عدس حاوی میزان زیادی از فول ...

پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در روستای زو شیروان

آثار هیچ گونه گلوله یا بریدگی مشاهده نشده است و علت مرگ نیاز به بررسی بیشتر دارد.

امکان عکاسی با افکت پرتره و تگ مستقیم به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شد

در سال های اخیر تب ثبت تصاویر سلفی در بین استفاده کنندگان از گوشی های هوشمند به شدت افزایش یافته و ارائه دهندگان اپلیکیشن های به اشتراک گزاری تصاویر نیز بر همین اساس قابلیت های جدید را بسته به علاقه کاربران معرفی می کنند. پیروی همین قضیه نیز اپلیکیشن اینس ...

عکس ؛ اتفاق عجیب برای استقلالی ها در راه رفتن به فرودگاه امام خمینی

عکس ؛ اتفاق عجیب برای استقلالی ها در راه رفتن به فرودگاه امام خمینی

بازیکنان استقلال امروز برای بازی با الهلال به سمت کویت پرواز می کنند. کلیه اعضای تیم فوتبال استقلال امروز با یک دستگاه اتوبوس راهی فرودگاه امام خمینی شدند که در اتفاقی عجیب این اتوبوس میانه راه خراب شد. با این شرایط استقلالی ها مجبور شدند با ا ...

روایت حجت الاسلام قرائتی درباره داستانی عبرت آموز از سیره امام کاظم (ع) +فیلم

بُشر بن حافی زمانی که متوجه شد امام کاظم (ع) از مراسم پایکوبی او ناراحت است، پای برهنه به سوی حضرت دوید.

عکس | کشف ۵ محموله جدید قاچاق انسان در گمرک

ماموران گمرک طی ۵ عملیات جداگانه موفق به کشف ۵ محموله جدید قاچاق انسان به تعداد ۱۷ نفر شدند.

دو نکته در مورد سقوط "آسمان"

دو نکته درباره سقوط «آسمان»

ایسنا نوشت: در مورد سقوط هواپیما در تهران-آخرین دو نکته استراتژی وجود دارد که غفلت از آنها می تواند حوادث مشابه در آینده تکرار و همچنان فاجعه بار است.: 1. متوسط سن ناوگان هوایی در جهان از 11 سال در منطقه خلیج برای 6 سال اما در ایران 273 فروند هواپیمایی باید یک میانگین سن 22 سال و اگر چند هواپیما بهترین باور نکردنی شده است. متوسط سن ناوگان هواپیمایی ایران به بالای 25 سال است. هواپیماهای فرسوده همراه با امکانات و ایمنی هواپیما جدید ندارد مانند هر وسیله قدیمی، امکان ایجاد اشکال در آن بیشتر است. سیستم های ایمنی هواپیماهای جدید حتی در برخی موارد، خطای انسانی را هم جبران می کنند ولی یک هواپیمای فرسوده ممکن است اطلاعات مهمی مانند ارتفاع یا میزان یخ زدگی بدنه را خیلی دقیق به خلبان منتقل نکند و به خطای انسانی دامن بزند و فاجعه آفرین باشد. از این رو، نوسازی ناوگان هواپیمایی ایران یک ضرورت انکارناپذیر و حیاتی است. کسانی که بعد از برجام و انعقاد قراردادهای خرید هواپیما، ناله سر می دادند که چرا دولت تصمیم به خرید هواپیما کرده است، آیا این ها را نمی دانند یا آن که سیاسی کاری به حدی چشم شان را کور کرده است که حتی جان میلیون ها مسافری که سالانه با هواپیما جابجا می شوند نیز برایشان مهم نیست؟ اگر بخواهیم نگاه مان را انسانی تر کنیم باید تصریح کنیم که برای نجات جان انسان ها و برای بهبود وضعیت زندگی آنها، باید اصلاحات جدی در سیاست خارجی را در دستور کار قرار دهیم.امروز، تنش در روابط خارجی، صرفاً در نزاع های کلامی دیپلمات ها محدود نمی ماند و به سرعت در زندگی روزمره شهروندان و حتی در مرگ و زندگی شان اثر می گذارد. بپذیریم که بسیاری از مشکلات ما ناشی از ضعف روابط مان با جهان است؛ مادام که تافته جدا بافته جهان باشیم و منافع ملی را در حاشیه شعارها و احساسات قرار دهیم، اوضاع ما همین است که هست. 2 - هر چند اصلاحات در سیاست خارجی، نیاز راهبردی کشور است، اما به تنهایی حلّال مشکلات نیست. بحران اصلی در داخل است: بحران مدیریت. ریشه اصلی این بحران نیز استفاده از افراد غیرمتخصص و غیر مرتبط در جایگاه های مدیریتی است. همین هواپیمایی آسمان که روز گذشته هواپیمایش سقوط کرد را ببینید! چه کسی مدیرعامل آن است؟ سردار دریادار حسین علایی که اتفاقاً از نیروهای اصلاح طلب نیز به شمار می رود و در زمان دولت تدبیر و امید مدیرعامل آسمان شد. او از مؤسسان نیروی دریایی سپاه و اولین فرمانده این نیرو بود و مدتی هم رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع بود. کجای گماردن یک "دریادار" به مدیرعاملی یک شرکت هواپیمایی، مطابق با شعار تدبیر و امید است؟ ریاست سازمان صنایع هوایی یک تشکیلات نظامی که عمدتاً در کار تسلیحات هوایی مانند موشک است نیز رزومه مناسبی برای مدیرعاملی یک ایرلاین غیرنظامی نیست. دور از انتظار نیست که روش های مدیریت نظامی در یک مجموعه حساس غیرنظامی و مسافری فاجعه به بار بیاورد. آیا واقعاً در مجموعه هواپیمایی ایران با 71 سال قدمت، مدیری از جنس هوانوردی تجاری وجود ندارد که افرادی را از خارج از این مجموعه و صرفاً به خاطر گرایش های سیاسی بر رأس شرکت های مسافربری هوایی می گمارند و جان مردم را به بازی می گیرند؟ هواپیمایی آسمان زیر نظر صندوق بازنشستگی کشوری است که این صندوق هم از توابع وزارت کار است. وزیر کار باید توضیح دهد که چرا فردی غیر متخصص در رأس هواپیمایی آسمان است؟ وزیر راه و شهرسازی که مسؤول مستقیم حمل و نقل هوایی است باید توضیح دهد که چرا اجازه می دهد افراد غیرمتخصص به مدیریت شرکت های تخصصی هوایی منصوب شوند؟ این دو وزیر، باید در خصوص سقوط اخیر نیز پاسخگو باشند؛ آنها هر چند که تا کنون سکوت پیشه کرده اند ولی بدانند سکوت شان بار مسوولیت شان را کم نمی کند و باید به مردم توضیح دهند و اگر توضیحات شان قانع کننده نبود کنار بروند؛ جایی که جان انسان ها در میان است، تعارفات و سیاسی کاری های جایی ندارد؛ مجلس نیز باید در این خصوص به وظیفه خود عمل کند. از سازمان بازرسی انتظار جدی می رود علاوه بر تحقیق درباره صنعت هواپیمایی، مشخصاً به شرکت هواپیمایی آسمان ورود کند و درباره نحوه مدیریت این شرکت و خطرات احتمالی آن برای امنیت مسافران تحقیق جدی به عمل آورد؛ مثلاً تحقیق کند که برای سودآور کردن شرکت، آیا از ایمنی پروازها نکاسته اند؟ تحقیق کند اگر خلبانی به دلیل ناامن تشخیص دادن یک پرواز، از پرواز خودداری کند، با او چه رفتاری می شود؟ تحقیق کند که هواپیماهای کهنه ای که با هزینه میلیاردی از افغانستان خریداری شدند در چه وضعیتی هستند؟ تحقیق کند که امنیت روانی و شغلی پرسنل آسمان چگونه است؟ البته سربسته می گوییم که امنیت شغلی پرسنلی که در حقیقت یابی به بازرسان کمک می کنند را تضمین کند.